Persbericht: Principal Partner van CloudCon

Henri Koppen
    By Henri Koppen

Sinds vrijdag 12 oktober ben ik officieel principal partner van CloudCon. Wat doet CloudCon?

Onafhankelijk cloud advies
    CloudCon® adviseert vooraanstaande organisaties bij winstgevende implementatie van cloud computing.

Door bewezen ervaring en 100% focus op cloud-advies bent u verzekerd van het beste resultaat. CloudCon® biedt zelf geen cloud producten aan, waardoor we volledig onafhankelijk van leveranciers en technologie kunnen adviseren.

CloudCon® Adviseurs bieden u een onafhankelijke roadmap van strategisch advies tot en met succesvolle implementatie. Met onze unieke Road2Cloud™ framework bieden wij organisaties de mogelijkheid om bedrijfsprocessen, applicaties en infrastructuren succesvol en gecontroleerd om te zetten naar de cloud.

Principal Partner
    Principal partners hebben de eindverantwoordelijkheid bij Road2Cloud trajecten. Dit betekent dat zij de regie voeren en toetsen of het advies traject op een correcte wijze verloopt. Het soort traject bepaald welke principal partner de verantwoordelijkheid neemt. Mijn zwaartepunt ligt bij trajecten die een sterk hang hebben naar platform en software as a service. Ik heb nu een tijdje samengewerkt met mijn collega’s en ben positief onder de indruk van hun ervaring en de manier waarop zij zich manifesteren.

Wat betekent dit voor u?
    Naast principal partner ben en blijf ik ook gewoon ondernemer. Net als de laatste jaren neem ik opdrachten op persoonlijke titel aan. Uiteraard zullen adviestrajecten waar mogelijk via en in samenwerking met CloudCon uitgevoerd worden. Dit geeft u als klant toegang tot een ongelofelijke bron aan kennis en ervaring en net als met cloud computing betaald u voor wat u gebruikt. Binnen CloudCon voeren we interessante en vurige discussies, maar in de basis zijn we het heel erg over de richting eens waar het met cloud computing naartoe gaat. Deze samenwerking biedt dus alleen maar voordelen. Wel zullen publicaties veelal niet meer onder mijn naam maar als CloudCon gepubliceerd worden.

Voor meer informatie:
    Lees het nieuwsbericht op de CloudCon website: http://goo.gl/hrwl4

Of neem contact op met Menno van der Meulen : 06-46170174 of menno@cloudcon.nl

image

Original: http://www.henrikoppen.nl/2012/10/persbericht-principal-partner-van.html
    By: Henri Koppen
    Posted: October 22, 2012, 11:08 am

Henri Koppen

Cloud Computing Professional
    Full description

Do you hear a lot about cloud computing but do you have solid understanding what it can do for you? Do you have a problem and you think that cloud computing might be part of the solution? Perhaps I...